23.11.2014

Azərbaycan Respublikası Təhsil nazirinin
05 mart 2009-ci il tarixli,
270 №-li əmri ilə təsdiq edilmişdir

Ümumi müddəalar


Sinif rəhbərinin əsas işi təhsil alanları şəxsiyyət kimi formalaşdırmaq, onlarda vətəndaşlığı, mənəviyyatı, təşəbbüskarlığı və müstəqil tənqidi təfəkkürə malik olmağı tərbiyə etmək, insanın hüquq və azadlıqlarına hörmət, ətraf mühitə sevgi, vətənə, ailəyə məhəbbət hissləri aşılamaq, sağlam həyat tərzinə alışdırmaq, yaradıcı şəxsiyyət və dövlətçiliyə sadiq vətəndaş kimi formalaşdırmaqdır.
Sinif rəhbəri fəaliyyətində Azərbaycan RespublikasınınTəhsil Qanunu,Təhsil Strategiyası, Uşaq hüquqları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunu, BMT-nin Uşaq Hüquqları Konvensiyasını, məktəbin nümunəvi Əsasnaməsini rəhbər tutur.
Sinif rəhbəri məktəb direktoru tərəfindən təyin edilir və vəzifədən azad edilir.Sinif rəhbərlərinin fəaliyyətinə rəhbərlik tərbiyə işləri üzrə direktor müavini tərəfindən həyata keçirilir.Müəyyən səbəb üzündən məktəbdən ayrı düşdükdə, əmək qabiliyyətini müvəqqəti itirdikdə sinif rəhbərinin vəzifələrinin icrası digər sinif rəhbər və müəllimə həvalə edilə bilər.
Sinif rəhbərinin fəaliyyəti məqsədyönlü, sistemli, planlaşdırılan prosesdir. O, məktəb nizamnaməsi, tərbiyə işinin planlaşdırılması, əvvəlki fəaliyyətin, ictimai həyatın müsbət və mənfi tendensiyalarının təhlili əsasında, pedaqoji kollektiv qarşısında duran aktual vəzifələr nəzərə alınmaqla şəxsiyyətə yönəldilmiş yanaşma, sinif kollektivində vəziyyət, müxtəlif millətlərin nümayəndələri arasında etnik və dini münasibətləri tənzimləməklə şagirdlərin tərbiyəlilik səviyyəsi, onların sosial vəziyyəti, ailə şəraitlərinin özünəməxsusluğu əsasında qurulur.

Sinif rəhbəri aşağıdakı hüquqlara malikdir:

- uşaqların fiziki və psixoloji sağlamlığı barədə müntəzəm olaraq məlumat əldə etmək;
- sinifdə dərs deyən fənn müəllimlərinin (həmçinin, məktəb psixoloqu və digər müəllimlərin) işini əlaqələndirmək;
- məktəbin fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təşəbbüslə çıxış etmək, təkliflər irəli sürmək, işgüzar, yaradıcı, tənqidi fikir söyləmək, sinif kollektivi ilə razılaşdırılmış fikir və mülahizələri pedaqoji şurada baxılmaq üçün təqdim etmək;
- mövcud vəziyyəti nəzərə almaqla, uşaqlarla fərdi iş rejimi müəyyənləşdirmək;
- tərbiyə problemləri üzrə təcrübi-eksperimental iş aparmaq;
- valideynləri(onlar əvəz edən şəxsləri) təhsil müəssisəsinə dəvət etmək, onlarla işgüzar əlaqə yaratmaq;
- pedaqoji kadrların yenidən hazırlanması sistemi vasitəsilə pedaqoji ustalığın yüksəldilməsi formalarını seçmək, treninqlər vasitəsilə pedaqoji işin müxtəlif qrup və kollektiv formalarında iştirak etmək;
- məktəb özünüidarəetmə orqanlarında şəxsi şərəf və ləyaqətini qorumaq və sinif kollektivində sinifdənxaric işin vəziyyətinin qiymətləndirilməsində mövqeyini müdafiə etmək;
- ümumtəhsil müəssisəsinin rəhbərliyi ilə razılaşma əsasında yetkinlik yaşına çatmayanların işləri və hüquqlarının müdafiəsi üzrə mütəxəssislərə müraciət etmək. 
Sinif rəhbərinin fəaliyyətində aşağıdakılar yolverilməzdir:- uşaqların şəxsiyyətini, ləyaqətini alçaltmaq, onu sözlə və ya hərəkətləri ilə təhqir etmək;- şagirdi cəzalandırmaq məqsədilə dərs zamanı əsassız olaraq təlim müvəffəqiyyətini əks etdirən qiymətini aşağı salmaq;- uşağın etimadından süni istifadə etmək, ona verdiyi vədə əməl etməmək, onu düşünülmüş şəkildə aldatmaq;- şagirdin özü iştirak etmədiyi şəraitdə onun hərəkətlərini müzakirə etmək, onu pisləmək, nüfuzunu aşağı salmaq.- şagirdlərqarşısında öz həmkarlarını  onların iştirakı olmadan müzakirə etmək, onları pisləmək, müəllimin və bütün pedaqoji kollektivin nüfuzuna xələl gətirmək

Sinif rəhbərinin vəzifələrinə aşağıdakılar aiddir:

Təlim prosesinin təşkili:
- şagirdlərin xarici görünüşünə, geyiminə nəzarət etmək;
- şagirdlərin dərsə davamiyyətinə nəzarət etmək;
- hər bir şagirdin tədris nailiyyətlərinə nəzarət etmək məqsədilə onların uğur və səhvlərini qeydə almaq və vaxtında kömək göstərmək;
- valideynlərlə əlaqə yaratmaq və onlara uşaqların tərbiyə olunmasında kömək göstərmək (şəxsən, məktəb psixoloqu və müəllimlər vasitəsilə);
- eyni yaşda olan uşaqlarla işin psixoloji və pedaqoji əsaslarını, ən yeni texnologiyaları, tərbiyə işinin üsul və formalarını bilmək;
- Azərbaycanın milli bayramları, əlamətdar tarixi hadisələri ilə bağlı tədbirlər təşkil etmək, mərasimləri qeyd etmək.


Təşkilati-koordinasiya işi:
- ümumtəhsil müəssisəsi ilə ailələr arasında əlaqənin yaradılması, valideynlərin maarifləndirilməsi işinin təşkili;
- uşaqların tərbiyə edilməsində çətinliklə üzləşən valideynlərlə psixoloji və pedaqoji məsləhətlərin təşkili;
- fənn müəllimləri və məktəbin digər mütəxəssisləri ilə (uşaq birliyi rəhbəri, psixoloq, kitabxanaçı və s.) qarşılıqlı fəaliyyət və bu mütəxəssislərin yardıma ehtiyacı olan uşaqlara köməyinin təşkili;
- şagirdlərin təhsil fəaliyyətlərinin məktəbdənkənar təhsil sistemi də daxil olmaqla nəzərə alınması və stimullaşdırılması;
- təhsil fəaliyyətinin subyektləri qismində hər bir şagirdlə və bütövlükdə sinif kollektivi ilə fərdi və qarşılıqlı fəaliyyətin təşkili;



- sənədləşmənin aparılması
(sinif jurnalları,
gündəliklər,
şagirdlərin şəxsi işləri,
sinif rəhbərinin iş planı,
sinfin sosial pasportu,
istedadlı uşaqlarla,
risk qrupu şagirdlərilə,
yetkinlikyaşına çatmayanların işləri və hüquqlarının müdafiəsi üzrə komissiyalarda qeydiyyatda olan şagirdlərlə iş planları);
- şagirdlərin fiziki və psixoloji sağlamlıqlarının müdafiəsi, qorunması və möhkəmləndirilməsi;
- məktəbin tibb işçisi ilə əməkdaşlıq;
- məzunların peşə seçmələrinə köməklik göstərilməsi;
- həftəlik sinif saatları keçirmək;
- hər tətildən sonra bir dəfə valideyn iclası keçirmək;
- sinif və məktəb üzrə növbətçiliyin təşkili;
- təhkim olunmuş kabinetdə sanitar-gigiyenik vəziyyətin gözlənilməsi;
- hər bir hadisə barədə məktəb rəhbərliyinin operativ şəkildə məlumatlandırılması, ilkin tibbi yardımın göstərilməsi üzrə tədbirlərin həyata keçirilməsi.

- şagirdlər arasında şəxsi münasibətlərin tənzimlənməsi;
- müəllim və şagirdlər arasında subyektlərarası (subyekt-subyekt) münasibətlərin yaradılması.
- müəllim və valideynlər arasında kommunikativ münasibətlərin tənzimlənməsi;
- sinifdə dərs deyən müəllimlər və məktəbin rəhbərliyi ilə kommunikativ münasibətlərin tənzimlənməsi; 
        - uşaqların ailədə tərbiyə olunma şəraitinin öyrənilməsi, sinfin sosial pasportunun tərtib edilməsi

                   Sinif rəhbərinin işinin dəyərləndirilməsi meyarları

Sinif rəhbərinin işi səmərəliliyinə görə: məhsuldarlıq və fəaliyyət meyarları əsasında qiymətləndirilir.
Məhsuldarlıq meyarı şagirdlərin sosial inkişafının səviyyəsini əks etdirir:
- şagirdlərin ümumi mədəniyyətinin, nizam-intizamının, vətəndaş yetkinliyinin, əxlaqının, tərbiyəsinin səviyyəsi;
- sinif şagirdlərinin davamiyyəti (aşağı, orta, yüksək), ona nəzarət və onun artım formaları;
- rahat psixoloji iqlim.
Fəaliyyət meyarı sinif rəhbəri üçün müəyyənləşdirilmiş sənədlərin mövcudluğu, sənədləşdirmənin tələblərə müvafiq şəkildə aparılması sinif rəhbərinin idarəetmə qərarlarının icrasını qiymətləndirmək imkanı verir:
- tərbiyə işinin planı, tərbiyələndirmədə konkret vəzifələrin qoyuluşu və onların icrasını;
- tapşırıqları, dərnəklərdə, bölmələrdə məşğulluğu qeydə alan sinif jurnalını;
- sinifdə dərslərə davamiyyətin jurnalda müntəzəm qeydə alınmasına, dərslərin buraxılmasına nəzarət;
- şəxsiyyətin öyrənilməsinin psixoloji və pedaqoji xəritəsi. 
















Fərhadoğlu adına  230 saylı tam orta məktəbin sinif rəhbərlərinin 2014-2015 ci üçün fəaliyyət planı:

1.    Sinif rəhbərinin işinin məqsədi şagirdlərə ümumi təhsilin milli məqsədlərinə nail olmaqda, şəxsi, tərbiyəvi, əqli və fiziki imkanların inkişaf etdirilməsinə kömək göstərməkdən ibarətdir; sinif rəhbəri şagirdlərə sağlam həyat qaydasının aşılanmasında kömək göstərməli, onlarda demokratik dəyərlərə əsaslanan vətəndaşlıq şüurunu inkişaf etdirməli və onların ailə, cəmiyyət və dövlət qarşısında öz hüquq – vəzifələrinin dərk etmələrinə kömək göstərməlidir.
2.    Sinif rəhbərinin vəzifələri:
a)    Şagirdi və onun  valideynini-qanuni təmsilçisini onların hüquqları və vəzifələri (məktəbin daxili intizamı, şagirdin Etika məcəlləsi, məktəbin tədris planına müvafiq məsələləri və s.) ilə tanış etməlidir;
b)   müntəzəm olaraq sinif rəhbəri saatı keçirməlidir ;
c)    məktəb və ya sinif mühitində qarşıya çıxan müxtəlif problemlərin həllində şagirdə kömək göstərməlidir;
ç)   şagird, valideyn və müəllim arasında problemlərin qarşıya çıxdığı anda vasitəçi olmalıdır;
d)  şagirdin nizam- intizamı, şəxsi problemləri və ya nailiyyətləri barədə    valideynə müntəzəm informasiya verməlidir. Bir şagirdin intizamı və ya nailiyyəti    barədə başqasının iştirakı ilə söhbət aparmaq yolverilməzdir;
e) lazım gəldiyi təqdirdə, maraqlanan valideynlə görüşməli və ona şagirdlə və məktəbdə baş verən proseslərlə əlaqədar informasiya verməlidir;   
ə)  Şagirdin məktəbdən yayınmasının səbəbini öyrənməlidir;
f) müəllimlər tərəfindən təqdim olunan informasiyalar əsasında  rəhbərlik etdiyi sinfin hər bir şagirdinin təlim –tərbiyyə fəaliyyətini , dərslərdə iştirakını, davranışını təhlil etməli və hər bir şagirdin qısa xasiyyətnaməsini yazmalıdır. Xasiyyətnamədə şagirdin  güclü tərəfləri, onun həm tədris, həm də sosial münasibətlər  baxımından nailiyyətləri, şagirdin qruplarda, idman yarışlarında və ya başqa növ tədbirlərdə iştirakı  təsvir olunmalıdır;
nəzərə alınması şagird üçün faydalı olan şagirdin tədris, fiziki, emosional və sosial inkişafının əhəmiyyətli  məsələləri bu xasiyyətnamədə öz əksini tapmalıdır;
      g) şagirdin başqa məktəbə keçdiyi təqdirdə, sinif rəhbəri onun   tədris nailiyyəti və  dərslərdə iştirakı barədə informasiya hazırlamalıdır.
3.    Sinif rəhbərinin işi aşağıdakı prinsiplərə əsaslanmalıdır:
a)    Sinif rəhbərinin işi şagirdin fiziki, psixiki, sosial və mənəvi inkişafına yönəldilməlidir;
b)   sinif rəhbərinin funksiyası şagirdin daxili qüvvəsinin hərəkətə gətirilməsindən və onların istedad və imkanlarının aşkara çıxarılması üçün müvafiq şəraitlərin yaradılmasından ibarətdir;
c)    sinif rəhbəri şagirdlərin cəlb olunmasına kömək etmək üçün dərsdənkənar və sinifdənxaric fəaliyyətin (bayramlar, gəzintilər, ekskursiyalar və s.) planlaşdırılmasında və bu zaman qarşıya çıxan problemlərin həllində onların iştirak etmələrinə imkan verməlidir. Sinif rəhbəri şagirdlərin maraqlarını nəzərə almalıdır;
ç)   sinif rəhbərinin şagirdlərlə münasibəti əməkdaşlığa, qarşılıqlı  hörmətə və qarşılıqlı inama əsaslanmalıdır. məktəbin sinif rəhbəri iş prosesində  Gürcüstan Təhsil  Nazirliyi və digər aidiyyəti qurumlar tərəfindən işlənib hazırlanmış və ya tövsiyə edilmiş metodiki dərsliklərdən və tövsiyələrdən istifadə etməlidir.


İl ərzində Sinif rəhbərinin fəaliyyətinin əsas istiqamətləri:
• Məktəbdə və sinifdəki problemlərin həllində şagirdə yardım etmək;
• şagird, valideyn və müəllim arasında problemlərin yarandığı halda vasitəçilik etmək;
• valideyni minimal şəkildə ayda bir dəfə övladının əxlaq və dərsə davamiyyəti ilə tanış  etmək;
• rəhbərlik etdiyi sinfin şagirdlərinin dərsdə iştirakının qeydiyyatını hər gün yoxlamaq və şagirdlərin davamiyyəti haqqında informasiyanı məktəbin rəsmi sənədlərində həftəlik qeyd etmək;
• şagird tərəfindən üzrlü səbəbdən dərsin buraxılması haqqında əldə etdiyi bildirişləri məktəbin  rəsmi sənədlərində qeyd etmək;
• dərs ilinin başlanğıcında şagirdi və onun valideynini dərslərin buraxılması nəticəsində gözlənilən ehtimal nəticələri barədə tanış etmək;
• bu planla nəzərdə tutulan digər öhdəlikləri yerinə yetirmək.
Sinif rəhbəri fərdi görüşlər zamanı valideynləri övladının  mövcud vəziyyəti ilə tanış etməlidir.Qeyd :Bir şagirdin əxlaq və dərs davamiyyəti haqqında başqa bir valideynin yanında söhbət aparmaq olmaz.
Əgər şagird dərs buraxırsa, sinif rəhbəri məcburdur ki, hər bir belə halın səbəbini bilsin.
Bütün bunlara nail olmaq üçün lazımdır ki, sinif rəhbəri ara-sıra fənn müəllimləri öz sinfinin   şagirdlərinin dərs davamiyyətini, şəxsi problemləri və ya ümumi nailiyyətləri haqqında maraqlansın.
Sinif rəhbəri eləcə də hər yarımilin və ilin sonunda öz sinfinin şagirdlərinin qiymətlərini vaxtında
və dəqiq məktəbin qiymət vərəqlərinə daxil etmək məsuliyyətini daşıyır, həmin vərəqlərdə bu
qiymətlər hesabata alınır.
Dərs ilinin sona çatdırılması zamanı sinif rəhbəri sinfin hər bir şagirdinin qiymətləri, iştirakı
və əxlaqını fərdi olaraq təhlil etməlidir

sinif rəhbəri  dərs ilinin sonunda hər şagirdə kiçik xasiyyətnamə yazır:
a) dərs və sosial baxımdan şagirdin güclü tərəfləri, şagirdin nailiyyətləri məşğələlərdə, idman
yarışmaları və digər tədbirlərdə iştirak etmək imkanları.
b) şagird üçün faydalı ola biləcək  fiziki, emosional və sosial inkişaf üçün əhəmiyyətli
məsələləri xasiyyətnamədə əks etdirməlidir.
Sinif rəhbəri  şagirdə dərs nailiyyətlərini daha da
yaxşılaşdırmaqda, onun həvəslərinni klub və ya məşğələlərdə təkmilləşdirilməyinəşərait yaratmalıdır.
 VIII –X sinif şagirdlərinin peşə seçimində sinif rəhbəri fənn müəllimlərinin iştirakı ilə valideyn və şagirdə düzgün istiqamət seçməkdə kömək etməlidir.









































                                          “Təsdiq Edirəm”    __________________________________________________________________


____________________________________Direktoru        ______________
(İmza)


                                        (adı,soyadıatasının adı),



SİNİF RƏHBƏRİNİN GÜNDƏLİYİ



_______________________    _______  sinfi


                                              “RAZILAŞDIRILIB”
                                                Tərbiyə işləri üzrə

       Direktor müavini____________
  (İmza)


                                        (adı,soyadıatasının adı),


“___” _______________       ______  il






        Təqvim





 Bayram günləri
o    Yeni il bayramı (yanvarın 1 və 2-si)
o    Qadınlar günü (martın 8-i)
o    Faşizm üzərində qələbə günü (mayın 9-u)
o    Respublika günü (mayın 28-i)
o    Azərbaycan xalqının milli qurtuluş günü (iyunun 15-i)
o    Azərbaycan Respublikasının Silahlı Qüvvələri günü (iyunun 26-sı)
o    Dövlət müstəqilliyi günü (oktyabr 18-i)
o    Azərbaycanın Dövlət bayrağı günü (noyabrın 9-u)
o    Konstitusiya günü (noyabrın 12-si)
o    Milli Dirçəliş günü (noyabr 17-si)
o    Dünya azərbaycanlılarının həmrəyliyi günü (dekabrın 31-i)
o    Novruz bayramı – beş gün
o    Qurban bayramı – iki gün
o    Ramazan bayramı – iki gün
2.    Yeni il bayramı, Qadınlar günü, Faşizm üzərində qələbə günü, Respublika günü, Azərbaycan xalqının milli qurtuluş günü, Azərbaycan Respublikasının Silahlı Qüvvələri günü, Dünya azərbaycanlılarının həmrəyliyi günü, Novruz bayramı, Qurban bayramı və Ramazan bayramı günləri iş günü hesab edilmir.
3.    İş günü hesab edilməyən bayram günlərində işçilərin işə cəlb olunmasına yalnız bu Məcəllədə nəzərdə tutulmuş müstəsna hallarda yol verilə bilər.
4.    Novruz bayramı, Qurban bayramı və Ramazan bayramının keçiriləcəyi günlər növbəti il üçün dekabr ayının sonunadək müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən edilib əhaliyə elan olunur.
5.    Həftələrarası istirahət günləri və iş günü hesab olunmayan bayram günləri üst-üstə düşərsə, həmin istirahət günü bilavasitə bayram günündən sonrakı iş gününə keçirilir.
6.    Qurban və Ramazan bayramları iş günü hesab olunmayan başqa bayram günü ilə üst-üstə düşdükdə növbəti iş günü istirahət günü hesab edilir.
7.  Bayram və həftələrarası istirahət günləri biri digərindən əvvəl və ya sonra gələrsə, iş və istirahət günlərinin ardıcıl olmasını təmin etmək məqsədi ilə müvafiq icra hakimiyyəti orqanının qərarı ilə bu iş və ya istirahət günlərinin yeri dəyişdirilə bilər.
 BUNLARI UNUTMAQ OLMAZ !

20 Yanvar –Ümumxalq hüzn günü

25-26 fevral - Xocalı soyqırımı s.

28-29 fevral - Sumqayıt hadisələri

31 mart - Azərbaycanlıların Soyqırımı Günü

3 aprel - Kəlbəcərin işğalı

8 may - Şuşanın iş ğalı günü

17 may - Laçının işğalı günü 

23 iyul - Ağdamın işğalı günü 

25 avqust - Füzuli və Cəbrayıl rayonlarının işğalı günü

31 avqust - Qubadlının işğalı günü

27 oktyabr - Zəngilanın iş ğalı günü 

20 noyabr-Qarakənddə Vertolyot qəzası
Birinci yarımilin dərs cədvəli:

Bazar ertəsi
Çərşənbə axşamı
Çərşənbə
Cümə axşamı
Cümə
Şənbə
1






2






3






4






5






6






7






8






Sinif növbətçisi








ikinci yarımilin dərs cədvəli:

Bazar ertəsi
Çərşənbə axşamı
Çərşənbə
Cümə axşamı
Cümə
Şənbə
1






2






3






4






5






6






7






8






Sinif növbətçisi








                   Şagirdlərin təlim nailiyyətləri

Soyadı ,adı
5 qiymətlə oxuyan şagirdlər
4 qiymətlə oxuyan şagirdlər
3 qiymətlə oxuyan şagirdlər
2
qiymətlə oxuyan şagirdlər
Məktəbin İctimai həyatında iştirakı




















































































































































































Sinfin  nailiyyətləri haqqında məlumat

Soyadı ,adı,atasının adı(sinif də ola bilər,bir neçə şagirddə)
Məktəbdaxili və məktəblərası bilik və idman yarışlarında,sərgi və digər müsabiqələrdə iştirak və əldə edilən nəticə(Sinif və fərdi şəkildə)
Iştirak edilən tədbirin adı
Tədbirin Keçirildiyi
Yer və Təşkilat komitəsi
Tarix













 Şagidlər haqqında məlumat

Sıra nömrəsi
Soyadı, adı
Rəsmi nümayəndənin Əlaqə telefonu
Daimi yaşadığı ünvan
Doğulduğu gün ,ay,il
İl ərzində məktəbə daxil olması və çıxması













































































































































































































Şagirdlərin dərsliklərlə təminatı haqqında məlumat:
Soyadı adı
Dərsliyin adı
Vəziyyəti
kodu

















































































       Sinifdə dərs deyən müəllimlər haqqında məlumat:
Fənnin adı
Müəllimin soyadı adı
Əlaqə nömrələri
qeyd







































                 Valideynlər haqqında Məlumat

Soyadı,adı,atasının adı
İş yeri
  Vəzifəsi
Əlaqə nömrəsi
Ev ünvanı



















































































































































          Valideynlər komitəsinin tərkibi
Sədr___________________________________________

Katib__________________________________________

              Valideynlərlə əlaqə

Tarix
Valideynin soyadı,adı,atasının adı
Təşəbbüskar


























Valideynlər iclaslarında valideynlərin iştirak etməsi:

                     Tarix
Soyadı, adı



















































































































































































































































































                Valideynlər iclaslının iş planı;

Mövzu


Məqsəd
1.

2.

3.


Tarix

İclasın
Gedişi






Qərara alındı







               Tərbiyəvi iş planının bölmələri

Bölmənin adı
İcra müddəti və icra yeri
İcraçı
Siyasi Şüurluluq tərbiyəsi
İl boyu (8-11 ci siniflərə aiddir)
Sinif rəhbəri,
Tarix müəllimi
Təlimə şüurlu münasibət tərbiyəsi
İl boyu (Yaş xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla bütün siniflərdə)
Sinif rəhbəri,

Mənəvi tərbiyə
İl boyu (5-11 ci siniflərdə)
Sinif rəhbəri,
Tarix,Ədəbiyyat müəllimləri
Əmək tərbiyəsi və peşəyönümü
İl boyu(5-11 ci siniflərdə)
Sinif rəhbəri,
Əmək  müəllimi
Hüquq tərbiyəsi
İl boyu(9 yaşdan yuxarı bütün şagirdlərə)
Sinif rəhbəri,
Tarix müəllimi
Vətənpərvərlik  tərbiyəsi
İl boyu (bütün siniflərdə yaşa müvafiq səviyyə nəzərə alınmaqla)
Sinif rəhbəri,
Tarix müəllimi
İqtisaditərbiyə
İl boyu (bütün siniflərdə yaşa müvafiq səviyyə nəzərə alınmaqla)
Sinif rəhbəri,
İqtisadiyyat,
Coğrafiya,
Tarix   Müəllimləri
Fiziki tərbiyə,səhiyyə və Gigiyena tərbiyəsi
İl boyu (bütün siniflərdə yaşa müvafiq səviyyə nəzərə alınmaqla)
Sinif rəhbəri,
İdman müəllimi
Ekoloji tərbiyə
İl boyu (bütün siniflərdə yaşa müvafiq səviyyə nəzərə alınmaqla)
Sinif rəhbəri,
Coğrafiya müəllimi
Dinin Elmi cəhətdən öyrədilməsi
İl boyu (8-11 ci siniflərə aiddir)
Sinif rəhbəri,
Tarix müəllimi
Estetik tərbiyə
İl boyu (bütün siniflərdə yaşa müvafiq səviyyə nəzərə alınmaqla)
Sinif rəhbəri,
Musiqi,Rəsm və Təsviri İncəsənət müəllimi






Sinif   saatlarının keçirilmə qrafiki:
Bölmə
Mövzu
Tarix































































                 Tərbiyə işinin planlaşdırılması

             _______________    __________   il

1



2
3
4
5
6



7
8
9
10
11
12



13
14
15
16
17
18



19
20
21
22
23
24



25
26
27
28
29
30



Sinif rəhbərinin işinin qiymətləndirilməsi üçün göstəricilər:
       Sinif rəhbərinə lazım olan sənədlər:

1.sinif rəhbərinin illikaylıqhəftəlik Fəaliyyət planı
2.Valideyn,Şagird və müəllimlərlə görüş dəftəri
3.Sinif  pasportu
4.Sinif divar qəzetinin nömrələri
5.Psixoloji pasport
6.Valideyn iclaslarının protokolları
7 Valideyn və Şagirdlər qarşısında  edilən məruzələr
8.Sinfin təlim göstəriciləri haqqında məlumat
9.Kitabxanadan götürülmüş kitabların siyahısı
10.Olimpiada ,bilik yarışı digər müsabiqələrdə uğur qazanan şagirdlər haqqında məlumat.



0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.