23.11.2014

Dərsin mövzusu

Təlim məqsədləri
Şagirdlər tərəfindən həyata keçiriləcək fəaliyyətlər
Dərsin tipi
İş forması
Texnikalar
İnteqrasiya
Resurslar
Standartlar
Yeni anlayış verildikdə dedaktiv, ümumiləşdirici xarakterdə olduqda isə induktiv tipli dərslərdən istifadə oluna bilər.





Böyük, kiçik qrupla və cütlərlə fərdi aparıla bilər.
Girişdən təqdim olunan fəal (interaktiv) təlimin texnikalarından istifadə etmək olar
Bütün fənlərlə (rəsm, musiqi, həyat bilgisi, riyaziyyat, texnologiya və s.)
aparıla bilər.
İKT ilə bağlı prezentasiya, kinofilm, əyani vəsait plakat, şəkillər ensiklopediyalar, ədəbiyyat və s. istifadə oluna bilər.

Şagirdlərin
Bilik və bacarığ səviyyəsinə qoyulan zəruri tələblərin –
nömrələri qeyd olunur.








                          












Dərsin icmalı
    Mərhələ
    Vaxt
Əsas fəaliyyətlər
1
Motivasiya
7
Problemin qoyuluşu, fərziyyələrin irəli sürülməsi, tədqiqat müxtəlif formada verilə bilər: qrafik, plakat, şəkillərlə, krossvordla, şifahi suallarla, przentasiya ilə  və s.
2
Tədqiqat sualı
2
Mövzu ilə bağlı problem qoyulur.
3
Tədqiqat işi
15
Fərziyyələri yoxlamaq və tədqiqat sualına cavabı tapmaq üçün faktların axtarılması. Müxtəlif iş forması ilə aparıla bilər. Tədqiqat sualını geniş şəkildə açıqlayacaq müxtəlif tipli və təfəkkürün bütün növlərini inkişaf etdirən tapşırıqların və ya sualların verilməsi.
4
Məlumatın
mübadiləsi, müzakirəsi və təşkili

13
Şagirdlər arasında aparlan informasiya mübadiləsi və tədqiqat işinin təqdimatı şagirdlərlə birgə müzakirə olunur, müxtəlif faktlar arasında əlaqələr axtarılır, onların təsnifatı, sistemləşdirilməsi həyata keçirilir.
5
Nəticələrin çıxarılması
5
Müəllim şagirdlərlə birgə müzakirə olunan informasiyanı ümumiləşdirir və dərsi tədqiqat sualını açıqlayan son nəticə ilə yekunlaşdırır. Ümumiləşdirmə fərziyyələrlə müqayisə edilir, onların təsdiq və ya təkzib edilməsi haqqında nəticə çıxarılır.
6
Yaradıcı tətbiqetmə
Ev tapşırığı

3
Sinifdə və ya evə uşaqların bacarığına uyğun, təcrübə və biliklərin tətbiqi yollarının dərk edilməsinə kömək edən tapşırıqlar verilir.


Təlim məqsədləri
Şagirdlər tərəfindən həyata keçiriləcək fəaliyyətlər
Dərsin tipi
İş forması
Texnikalar
İnteqrasiya
Resurslar
Standartlar
Yeni anlayış verildikdə dedaktiv, ümumiləşdirici xarakterdə olduqda isə induktiv tipli dərslərdən istifadə oluna bilər.





Böyük, kiçik qrupla və cütlərlə fərdi aparıla bilər.
Girişdən təqdim olunan fəal (interaktiv) təlimin texnikalarından istifadə etmək olar
Bütün fənlərlə (rəsm, musiqi, həyat bilgisi, riyaziyyat, texnologiya və s.)
aparıla bilər.
İKT ilə bağlı prezentasiya, kinofilm, əyani vəsait plakat, şəkillər ensiklopediyalar, ədəbiyyat və s. istifadə oluna bilər.

Şagirdlərin
Bilik və bacarığ səviyyəsinə qoyulan zəruri tələblərin –
nömrələri qeyd olunur.








                          











Dərsin icmalı
    Mərhələ
    Vaxt
Əsas fəaliyyətlər
1
Motivasiya
7
Problemin qoyuluşu, fərziyyələrin irəli sürülməsi, tədqiqat müxtəlif formada verilə bilər: qrafik, plakat, şəkillərlə, krossvordla, şifahi suallarla, przentasiya ilə  və s.
2
Tədqiqat sualı
2
Mövzu ilə bağlı problem qoyulur.
3
Tədqiqat işi
15
Fərziyyələri yoxlamaq və tədqiqat sualına cavabı tapmaq üçün faktların axtarılması. Müxtəlif iş forması ilə aparıla bilər. Tədqiqat sualını geniş şəkildə açıqlayacaq müxtəlif tipli və təfəkkürün bütün növlərini inkişaf etdirən tapşırıqların və ya sualların verilməsi.
4
Məlumatın
mübadiləsi, müzakirəsi və təşkili

13
Şagirdlər arasında aparlan informasiya mübadiləsi və tədqiqat işinin təqdimatı şagirdlərlə birgə müzakirə olunur, müxtəlif faktlar arasında əlaqələr axtarılır, onların təsnifatı, sistemləşdirilməsi həyata keçirilir.
5
Nəticələrin çıxarılması
5
Müəllim şagirdlərlə birgə müzakirə olunan informasiyanı ümumiləşdirir və dərsi tədqiqat sualını açıqlayan son nəticə ilə yekunlaşdırır. Ümumiləşdirmə fərziyyələrlə müqayisə edilir, onların təsdiq və ya təkzib edilməsi haqqında nəticə çıxarılır.
6
Yaradıcı tətbiqetmə
Ev tapşırığı

3
Sinifdə və ya evə uşaqların bacarığına uyğun, təcrübə və biliklərin tətbiqi yollarının dərk edilməsinə kömək edən tapşırıqlar verilir.



0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.