16.12.2015

Kurikulumun tətbiqindən sonra-əldə     olunan nəticə:
AYTƏN CUMALİYEVA

        Məlumdur ki, təhsil –ictimai proses kimi hər bir cəmiyyətdə insanların maraqlarının təmin olunmasına xidmət etmişdir. Belə də olmaıdır, çünki insan təhsil üçün deyil, təhsil ünsan üçündür.
        1999-cu il iyunun 15-də qəbul ounan Azərbaycan Respublikasının Ümumi Təhsi Konsepsiyası, yəni Milli Kurikulum-təhsil sistemində əsaslı dönüş yaratdı.Bu fəal təlim, mənim fikrimcə,müəllimin monoloqundan çox- şagirdə yönəlməlidir. Dahilərdən biri – Anatol Frans belə deyib: “Dərs elə qurulmaıdır ki, sinifdə başında fikir, əlində məşğuliyyət olmayan şagird olmasın!”.
          Dünya təcrübəsindən məlum  olduğu kimi XXI əsrdə həm cəmiyyətin, həm də onun hər bir üzvünün yaşaması və inkişafında başlıca dəyər-yaradıcı, özünü inkişaf etdirən şəxsiyyətdir.
         Təhsil prosesi şagirdərdə özünüinkişaf qabiliyyəti formalaşdırmalıdır. Bu da öz növbəsində fəallığa, dərketmə tələbatına və qabiiyyətinə əsaslanır.
         Bu gün İbtidai sinif müəllimi kimi dərs keçdiyim   2-ci sinif şagirdlərində - müstəqi düşünmə qabiliyyəti,ətraf aləmə tənqidi yanaşma,müstəqil qərar çıxarma,bilikləri müstəqil əldə etmək bacarığı,münasibət bildirmək, fikrini müstəqil söyləmək və isbat etmək – xüsusiyyətəri aşılamışam.
              Onlar - “kəşf edən”, “tədqiqatçı” mövqeyindədir. Şagirdlər təhsil prosesinin tamhüquqlu iştirakçısı olaraq,  - “şagirdözünüidarəetmə “  günündə özlərini-müəllim, bələdçi hiss edirlər. Bu da onara stimul verir, daha da həvəsləndirir.
             Təlimin --  üsullarından və iş formalarından məharətlə istifadə edrək, şagirdlərimdə biliklərin kəşf edilməsi üçün, şərait yaradıram.
            Şagirdlərdə - bədii qiraətə,  bədii ədəbiyyata, sinifdənxaric oxuya böyük maraq oyatmışam.Onlar-jest və  mimika ilə, obraza girərək – ifadəli şəkidə şeirlər söyləyirlər. Məktəb tədbirərində çox fəal iştirak edirlər.
           Dərsdə reallaşdıracağım standarta əsasən, alacağım nəticə  --- məni inteqrasiyaya daha çox həvəsləndirir. Fənndaxili və fənnlərarası inteqrasiya—dərsin daha dolğun,mənalı,maraqlı  keçməsinə əminlik yaradır.
         Şagirdlərlə birgə -- Tarixdiyarşünasıq muzeyində omaqla, Ulu Gəncəmizin tarixini, onun keçmişini öyrənirik.
        Ümummili Lider, Ulu Öndər Heydər Əliyevin –anım günüdə, abidənin önünə gül-çiçək qoyaraq,şeirlər- söyləyərək, bu balaca fidanlar-öz borclarını yerinə yetirirlər.
          “20 Yanvar”- faciəsində, “31mart” Dünya Azərbaycanlılarının soyqırımı günü, “26 Fevaral” Xocalı müsibəti günündə --- abidəni ziyarət edir, kiçik kompozisiya hazırlayıb,bu günləri unutmamağa and içirik. Məqsədim, şagirdlərimdə vətənpərvərlik ruhu aşılamaqdır.
            Bütün bu dediklərim şəhər üzrə keçdiyim –nümunəvi dərsərdə də  öz əksini tapıb. Belə -nümunəvi dərslər- məni daha da məsuliyyəti olmağıma əminik yaradır və həvəsləndirir.
           “Təhsil və Zaman ” qəzetinin –  “Qabaqcıl müəllimlərin iş təcrübəsinin yayılması”---  layihəsinə də eə bu məqsədlə qoşuldum.  Aprel ayının 28-də “Təhsil və Zaman qəzetinin ”  redaktoru, şəxsən Böyükağa Mikayıllı- dərsimdə iştirak etdi. Onunla yanaşı, “Təhsil və Zaman” qəzetinin qərb regionu üzrə bölgə müxbiri, gənc jurnalist – Vasif Qasımov da dərsimi dinlədi.
             Onlar-şagirdlərin sərbəstliyinə, tədiqatına, təqdimatına, fikirlərini müstəqil şəkildə bildirməklərinə,  ağ və qara oponent kimi münasibət bildirməklərinə və digər müsbət keyfiyyətlərinə  -heyran qaldılar.
            Bütün bunlarla yanaşı, mənim fikrimcə- müəllim daim öz üzərində işləməli, daim axtarışda olmalıdır. Mənim də əqidəm –budur.
            Məqsədim isə-Vətənimə, Xalqıma, Doğma Azərbaycanıma- kompitensiyalı şagirdlər yetişdirməkdir!

Diqqətinizə görə minnətdaram!  

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.