17.02.2016

SİNİF   RƏHBƏRİNİN    İLLİK FƏALİYYƏT   PLANI..   ...

Ay
TARİX

Həyata keçirilmə forması







S



 e



n



t



y



a



b

r
Görüləcək işin mövzusu
               Məqsəd
01sentyabr
Valideyin iclaslarının illik planını hazırlamaq
İlboyu keçirələcək  valideyin iclaslarının planı haqqında ilk valideyin iclasında valideyinlərə məlumat vermək. Valideyin iclaslarının məqsədli və planlı təşkil etmək.
Əvvəlki illərin iş planları və qabaqcıl sinif rəhbərlərinin iş planlarından istifadə etməklə fərdi işləmək.
03 sentyabr
Sinif otağı ilə tanışlıq
Təsərrüfat işləri üzrə direktor müavini ilə birlikdə  sinif otağına baxış keçirtmək, istifadə olunacaq invertarları təhvil almaq, sinifi səliqəyə salmaq.
Təhvil-təslim aktı  bağlanılaraq sinif otağı,invertarlar təhvil
alınır
04 sentyabr
Sinif rəhbərinin portfoylusunu hazırlamaq


Sinif rəhbərinin portfoylusuna daxil olan sənədlərin siyahısını Təşkilat işləri üzrə direktor müavini ilə razılaşdırmaq.
Fərdi
04 sentyabr
Sinif  təşkilat saatlarının planını hazırlamaq
Sinif təşkilat saatlarının planını təsdiqlətdirmək
Fərdi
05 sentyabr
Sinif şagirdlərinin adlı siyahısını dəqiqləşdirmək
Sinif şagirdlərinin adlı siyahısını dəqiqləşdirmək, şəxsi işlərə baxış keçirtmək,Valideyinlər haqqında məlumat cədvəlini hazırlamaq
Fərdi
08 sentyabr
Sinif valideyin iclasını keçirtmək
Sinif valideyin iclasının illik planı və iclasların tarixləri ilə valideyinləri tanış etmək.
Məktəbin illik Fəaliyyət Planında valideyinlərlə bağlı bəndlərlə valideyinləri tanış etmək
Sinifin tədbirlər planı ilə valideyinləri tanış etmək. Yeni tədris ilində məktəbin hədəfləri ilə , sinif kollektivi qarşısında duran vəzifələrlə valideyinləri tanış etmək. Valideyinlərin fikir və təkliflərini qeyd edib məktəb rəhbərliyinə çatdırmaq. Sinif valideyin fəallarını (komitəsini ) seçmək.

Toplantı

S



 e



n



t



y



a



b

r
12 sentyabr
Şagirdlərin dərsliklərlə təminatı
Məktəb kitabxanaçısı ilə birlikdə  şagirlərə veriləcək dərslikləri dəqiqləşdirmək və təhvil almaq.
Birgə fəaliyyət

Plan üzrə
Tədbirlər planını həyata keçirtmək


14 sentyabr
Sinif   iclası
Sinif  iclasında şagirdlərə məktəbin nizam –intizam qaydaları izah edilir.Dərsliklər verilir. Sinif in seçkili orqanlarına seçkilər keçirilir. Sinifin illik tədbirlər planı haqqında şagirlərə məlumat verilir.Bilik gününə hazırlıq görülür.Məktəbdə təşkil olunacaq dərnəklər və dərsdənkənar məşğələlər haqqında məlumat verilir.Sinifin tədbirlər planı üzrə 15-30 sentyabr tarixlərində keçiriləcək tədbirlərlə  şagirdləri tanış etmək
Toplantı
14 sentyabr
Sinif  jurnalını  hazırlamaq
Sinif jurnalını tədris planına uyğun olaraq  olaraq səhifələyib ayrı-ayrı fən müəllimlərinin səhifələrinə şagirdlərin siyahısını yazmaq .Sinif jurnalının yazılmasına dair təlimatı yerinə yetirmək
Fərdi
15 sentyabr
Bilik Günü
Məktəbin Bilik Günü tədbirindən sonra “ Mənim Ölkəm “, “Mənim Vətənim “  mövzusunda  söhbət aparmaq və ya bu söhbəti təşkil etmək
İlk dərs
 15 sentyabr
Həftəlik dərs cədvəlini siniflə tanış etmək
Şagirdləri  həftəlik dərs cədvəli ilə tanış etmək  gündəliklərinə qeyd edilməsinə nəzarət etmək
 Fərdi
30  sentyabr
Sinif iclası
İlk iki həftə ərzində sinifdə olan vəziyyət.Şagirdlərin  qarşılaşdığı çətinliklər. Sinif qarşısında duran vəzifələr.Sinifin tədbirlər planında oktyabr ayı üçün nəzərdə tutulmuş tədbirlərlə şagirləri tanış etmək
toplantı

30 sentyabr
Sinif  konsilisumu
Sinifdə ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə toplantı keçirərək hər bir şagirdin intizam keyfiyfiyyətlərini və tədris naliyyətlərini müzakirə etmək.
Dəyirmi masa
o                 k                 t              y               a              b                  r
01 oktyabr
Aylıq hesabatı hazırlamaq
Sentyabr ayı ərzində görülən işlərlə bağlı ətraflı məktəb direktorunun adına aylıq hesabat hazırlayaraq təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
Yazılı hesabat
01 oktyabr
Şagirdlər haqqında məlumat cədvəlini hazırlamaq
Şagirlər haqıında bütün məlumatlar , onların meyl və bacarıqları, hansı dərnəklərin və dərsdənkənar məşğələlərin üzvü olması, temperament tipi olması,
Fərdi
 Hər həftənin son günü
Şagirdlərin gündəliyini yoxlamaq
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla onların gündəlik dərsə hazırlıqlarını , valideyinlərin gündəliklərə nəzarət etməsinə nail olmaq
Fərdi
Vaxtaşırı
Ayrı –ayrı fənlər üzrə dərslərdə iştirak etmək
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərslərdə iştirak etməklə şagirlərin naliyyətlərini izləmək,  şagirlərin zəif və güclü tərflərini ayırd etmək
Dərsdinləmələr

Plan üzrə
Tədbirlər planını həyata keçirtmək
Sinifin tədbirlər planı üzrə dekabr ayında planlaşdırılan tədbirləri həyata keçirtmək ,sənədləşdirmək

vaxtaşırı

Valideyinlər üçün məsləhət saatları təşkil etmək

Ayrı-ayrı valideyinləri məktəbə dəvət etməklə övladları ilə bağlı məlumatları bölüşmək , birgəfəaliyyətlə  bağlı qərarlar qəbul etmək

dialoqlar

Vaxtaşırı
Həkimlə əlaqə saxlamaq
Sinif şagirlərinin sağlamlıq vəziyyəti haqqında bilgilər almaq,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlayıb ehtiyacı olanlanların daha ciddi müayinə və müalicəyuə cəlb olunmasına nail olmaq.
Fərdi dialoqlar
vaxtaşırı
Məktəb psixoloqu ilə əlaqə saxlamaq
Tədris ilinin əvvələrindən başlayaraq məktəb psixoloqunun köməyi və məsləhətləri ilə şagirlərin temperament və xarakterlərini müəyyən etmək , şagirdlərin psixoloji pasportlarını hazırlamaq,vaxtaşırı olaraq onların xarakter və davranışları ilə bağlı bu dəftərlərə(pasportlara) qeydiyyatlar aparmaq
Fərdi

vaxtaşırı
Zəif nəticə göstərən şagirlərlə fərdi iş
Tədris prosesində zəif nəticə göstərən şagirlərlə ,eləcədə sinif tədbirlərində və məktəbdənkənar işlərdə zəif iştirak edən şagirdlərlə fərdi söhbətlər aparmaq ,səbəbləri araşdırmaq,lazım gələrsə bu söhbətləri məktəb psixoloqu və valideyinlərlə müzakirə etmək
Fərdi söhbətlər
30 oktyabr
Sinif iclası
Oktyabr ayı ərzində sinifdə görülən işlərin müzakirəsi, sinifin tədrisdə əldə etdiyi və məktəbdənkənar işlərdə qazandığı uğurların müzakirəsi,yol verilmiş nöqsanların siniflə birlikdə müzakirə etmək? Noyabr ayında görüləcək işlərlə tanışlıq.
Toplantı
N


O




Y




A


B



R
01 noyabr
Oktyabr ayı üçün hesabatın hazırlanması
Oktyabr ayı sinifdə ərzində görülmüş işlərlə bağlı məktəb direktorunun adına hesabat hazırlayaraq ,təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
Yazılı hesabat
02 noyabr
Sinif  fəalları ilə iş
Tədrisdə şagirdlərin əldə etdiyi naliyyətlər, məktəbdənkənar işlərdə sinifin iştirakı, sinif şagirdlərinin müxtəlif yarış və müsabiqələrdə iştirakını müqaisə etmək
disbut
02 noyabr
Sinif təşkilat saatlarına hazırlıq
Plan üzrə noyabr ayında keçirələcək sinif təşkilat saatlarının təşkilində materialların toplanlması,məktəb rəhbərliyinin tövsiyələrini almaq
Müzakirə
Hər həftəsonu
Şagir gündəliklərinin manitorinqi
Şagirdlərin gündəliyini yoxlayaraq tədris naliyyətlərini izləmək, valideyinlər tərəfindən gündəliklərin nəzarət edilməsini yoxlamaq ,lazım gələrsə ayrı-ayrı fənn müəllimləri və valideyinlərlə əlaqə
 Saxlayaraq Valideyinlər və Müəllimlər ilə aparılan söhbətlərin qeydiyyatı kitabına qeydlər etmək
Manitorinq ,dialoq ,müzakirə

N


O




Y




A







B






R
vaxtaşırı
Dərsdinləmələr
Tədris naliyyətləri yaxından izləmək üçün ayrı-ayrı fənlər üzrə dərslərdə oturmaq, lazım bildiyi (daha fəallar və ya zəif oxuyanlar) şagirdlərlə bağlı fənn müəllimləri ilə müzakirələr aparmaq
Dərsdinləmələr ,müzakirələr ,dialoq
Plan üzrə
Tədbirlər planını həyata keçirtmək
Sinifin tədbirlər planı üzrə dekabr ayında planlaşdırılan tədbirləri həyata keçirtmək ,sənədləşdirmək

08 noyabr
Sinif valideyin iclası
Tədris ilinin ilk dövrü (15.IX-09.XI) üçün  sinifin naliyyətlərinin müzakirəsi , qarşıda duran vəzifələrin müzakirəsi. Sinif icmasının gördüyü işlərin hesabatı
toplantı
vaxtaşırı
Valideyinlər üçün fərdi məsləhət saatları
Valideyinlərlə fərdi görüşərək şagirdlərin naliyyətləri və ya nöqsanları ,yaş və xarakterdən irəli gələn məsələləri müzakirə etmək
Dialoq,fərdi müzakirə
15 noyabr
Sinif Konsiliumu
15.IX-09.XI dövründə şagirdlərin tədris naliyyətlərini fənn müəllimləri ilə müzakirə etmək
Dəyirmi masa
Vaxtaşırı
Təcrübə mübadiləsi
Məktəbdə və ya ərazidə yerləşən digər məktəblərdə olan qabaqcıl təcrübəyə malik sinif rəhbərləri ilə təcrübə mübadiləsi aparmaq.Sinif icması ilə iş qurmağın yolarını müzakirə etmək
əməkdaşlıq,müzakirə

vaxtaşırı
Məktəb kitabxanası ilə əməkdaşlıq
Məktəb kitabxanasından sinif şagirdlərinin istifadə etmələrini izləmək,şagirdlərdə mütaliə vərdişlərinin inkişafını izləmək
əməkdaşlıq,manitorinq,
müzakirə
vaxtaşırı
Həkimlə görüşmək
Sinif şagirdlərinin sağlamlıq vəziyyətini diqqətdə saxlamaq .lazım gələrsə valideyinləri məlumatlandırmaq
əməkdaşlıq,dialoq

vaxtaşırı
Məktəb psixoloqu ilə görüşmək
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə etmək,məsləhətlər almaq
Müzakirə etmək,dialoq,araşdırma
30 noyabr
Sinif iclası
Noyabr ayı ərzində sinifdə görülən işlərin müzakirəsi, sinifin tədrisdə əldə etdiyi və məktəbdənkənar işlərdə qazandığı uğurların müzakirəsi,yol verilmiş nöqsanların siniflə birlikdə müzakirə etmək. Dekabr  ayında görüləcək işlərlə tanışlıq.
toplantı
D         e             k          a         b         r
01 dekabr
Hesabat hazırlamaq
Noyabr ayında  görülmüş işlərlə bağlı hesabat hazırlayaraq  təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək.
Yazılı hesabat
02 dekabr
Sinif fəalları ilə söhbət
Sinif  özünüidarə orqanlarında olan vəziyyəti öyrənmək,lazımi tövsiyyələr vermək
Dəyirmi masa,dialoq
02 dekabr

Sinif  təşkilat saatlarına hazırlaşmaq,
məktəb rəhbərliyini ilə məsləhətləşmələr aparmaq,

04 dekabr
Manitorinq
Sinif şagirdlərinin məktəbdənkənar məşğələlərdə və məktəb tədbirlərində iştirakının vəziyyətini yoxlamaq
Disbut,fərdi söhbətlər
Hər həftəsonu
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaq
Şagirdlərin tədrisdə naliyyətlərinin gündəliklərə vaxtında yazılmasını və valideyinlər tərəfindən yoxlanılmasına nəzarət etmək


vaxtaşırı
Fərdi məsləhət saatları
Valideyinlərlə  fərdin görüşüb ,övladlarının tədris naliyyətləri və xarakterləri ilə bağlı söhbət etmək
Fərdi dialoq,müzakirə
vaxtaşırı
Məktəb kitabxanası ilə əməkdaşlıq
Məktəb kitabxanasından sinif şagirdlərinin istifadə etmələrini izləmək,şagirdlərdə mütaliə vərdişlərinin inkişafını izləmək
əməkdaşlıq,manitorinq,
müzakirə

Həkimlə görüşmək
Sinif şagirdlərinin sağlamlıq vəziyyətini diqqətdə saxlamaq .lazım gələrsə valideyinləri məlumatlandırmaq
əməkdaşlıq,dialoq
vaxtaşırı
Məktəb psixoloqu ilə görüşmək
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə etmək,məsləhətlər almaq
əməkdaşlıq,dialoq
D  



      e



             k   

      a 

       b


        r
vaxtaşırı
Şagirdlərin məktəbdən-kənar fəaliyyətinin manitorinqi
Şagirdlərin üzv olduqları dərnəklərində,məktəbdənkənar məşğələlərdə ,qruplarda fəaliyyətini araşdırmaq analiş etmək
əməkdaşlıq,müzakirə,
dialoq
vaxtaşırı
Dərsdinləmələr
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərslərdə iştirak etmək ,şagird naliyyətlərini izləmək
Dərsdinləmələr,müzakirələr
Plan üzrə
Tədbirlər planını həyata keçirtmək
Sinifin tədbirlər planı üzrə dekabr ayında planlaşdırılan tədbirləri həyata keçirtmək ,sənədləşdirmək
Fərdi
30 dekabr
Sinif iclası
dekabr ayı ərzində sinifdə görülən işlərin müzakirəsi, sinifin tədrisdə əldə etdiyi və məktəbdənkənar işlərdə qazandığı uğurların müzakirəsi,yol verilmiş nöqsanların siniflə birlikdə müzakirə etmək. yanvar  ayında görüləcək işlərlə tanışlıq.
toplantı
30 dekabr
Sinif konsilimu
21.XI-30.XII dövründə sinif şagirlərinin təlim naliyyətləri ,davranışlarının fənn müəllimləri,psixoloq və  kitabxanaçı ilə birlikdə müzakirəsi
Dəyirmi masa

Vaxtaşırı
Müxtəlif sorğuların (metodik-psixoloji və sosioloji) keçirilməsi
Məktəb psixoloqu ilə razılaşdırılaraq hazırlanmış müxtəlif sorğu və psixoloji testlərin keçirilməsi
Sorğular ,testlər

30 dekabr
Aylıq hesabat
Dekabr ayı üçün sinifdə görülmüş işlər və qarşıda duran çətinliklərlə bağlı məktəb direktorunun adına hesabat hazırlayaraq təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
Yazılı hesabat
Y



A




N



V




A






R
vaxtaşırı
Valideyin saatları
Valideyinlərlə fərdi görüşərək ,şagirdlərin təlim naliyyətləri və xarakterləri ilə bağlı müzakirələr aparmaq
Müzakirə ,dialoq
Hər həftəsonu
Gündəliklərin manitorinqi
Şagirdlərlərin həftə ərzində aldıqları qiymətlərin lərin vaxtında gündəliklərə müəllimlər tərəfindən yazılmasını,valideyinlərin gündəliklərə  nəzarətini təşkil etmək
Gündəliklərin yoxlanılması
vaxtaşırı
Dərsdinləmələr
Dərslərdə oturub dinləməklə şagirdlərin təlim naliyyətlərini izləmək,fəal və zəif oxuyan şagirdləri ayır etmək ,onlarla fərdi işi təşkil etmək
Dərsdinləmələr
vaxtaşırı
Həkimlə görüşmək
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin sağlamlıq vəziyyətini öyrənmək,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
Dialoq,müzakirə
vaxtaşırı
Psixoloqla görüşmək
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə etmək,məsləhətlər almaq
Müzakirə
Plan üzrə
Tədbirlər Planı
Tədbirlər planının üzrə  yanvar ayı üçün nəzərdə tutulmuş tədbirlərin həyata keçirilməsi
Tədbir

15-26 yanvar
BSQ-lərin keçirilməsini izləmək
BSQ-lərin keçirilməsinə lazım olan köməyi etmək,şagirdlərin iştirakını təmin etmək,məktəb rəhbərliyinin verdiyi tapşırıqları yerinə yetirmək

vaxtaşırı
Sorgular keçirtmək
Məktəb psixoloqunun köməyi ilə Şagirdlər,valideyinlər ,sinfdə ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlər arasında müxtəlif psixoloji,sosioloji sorğular keçirtməklə  sinif  haqqında ətraflı məlumatlar əldə etmək
Sorğular ,testlər
Y


  
A



N




V



A






R
24-25 yanvar
 təşəkkür məktubları
I yarımildə tədris naliyyətləri və nizam intizamda fərqlənən şagirdlərin valideyinə təşəkkür məktubları hazırlamaq və göndərmək
Məktub
24 yanvar
Kitanxana ilə əlaqə
Məktəb kitabxanaçısı ilə görüşərək şagirdlərin yanvar ayı ərzində və I yarımildə  mütaliyyə vərdişlərini izləmək
Dialoq,müzakirə
25 yanvar
I yarımilin hesabatın hazırlamaq
I yarımil üçün sinifin hesabatını hazırlayaraq təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
Yazılı hesabat
26-27 yanvar
Analizlər aparmaq
I yarım ildə şagirdlərin  təlim naliyyətlərini  aylar üzrə və bütövlükdə analiz etmək. Statistik nəticələr əldə etmək.
Statistik analizlər
28 may
Səxsi işləri yazmaq
I yarımil qiymətlərini şagirlərin  şəxsi işlərinə yazmaq
Şəxsi işlərlərlə iş
30 yanvar
Valideyin iclası
I yarımilin nəticələrinin müzakirəsi.II yarımildə qarşıda duran vəzifələrin müzakirəsi
toplantı
 F      E         V      R         A         L
01 fevral
Sinif iclası
Yanvar ayında və I yarımildə görülən işlərin hesabatı,analizi,fevral ayında qarşıda duran məsələlərin müzakirəsi
toplantı

vaxtaşırı
Dərsdinləmələr
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərs məşğələlərini dinləməklə,şagird naliyyətlərini izləmək,analizlər aparmaq
Dərsdinləmə,müzakirələr
Hər həftə sonu
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaq
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla fənn müəllimlərinin şagird naliyyətlərini qiymətləndirilməsini və qeydiyyat aparmasını araşdırmaq,valideyinlərin gündəliklərə  vaxtında nəzarət etməsini təmin etmək,lazımı qeydlər aparmaq
Fərdi yoxlama və qeydlər
vaxtaşırı
Valideyinlər üçün məsləhət saatları
Təlimdə müxtəlif nəticələri valideyinlərlə fərdi müzakirə etmək,qarşıya çıxan çətinlikləri aradan qaldırmaq üçün əməkdaşlığı təmin etmək
Fərdi görüşlər,müzakirələr
vaxtaşırı
Şagirdlərin meyl,və bacarıqlarının izlənilməsi
Sinif şagirdlərinin üzv olduqları məkdəbdənkənar məşgələlər,dərnəklər fərdi qruplarda iştirakını müşahidə və nəzarət etmək
Fərdi müşahidələr
vaxtaşırı
Fənn müəllimləri ilə görüşmək
Ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə fərdi gödüşərək təlim naliyyətləri zəif olan şagirdləri müəyyən etmək,səbəbləri araşdırmaq
Dialoqlar,müzakirələr
vaxtaşırı
Həkimlə görüşmək
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin  sağlamlıq vəziyyətini nəzarətdə saxlamaq ,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
Dialoq,müzakirə
vaxtaşırı
Sorğular
Məktəb psixoloqunun köməyi ilə sinif rəhbərinin lazım bildiyi mövzular üzrə psixoloji-sosioloji sorğular hazırlamaq və keçirtmək
Testlər,sorğular
27 fevral
Kitabxanaçı ilə görüşmək
Fevral ayı ərzində şagirlərin məktəb kitabxanası ilə əlaqəsini müəyyən etmək
Dialoq ,müzakirə

28 fevral
  
Sinif  konslisumu
 

Ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə şagirdlərin  təlim naliyyətlərini müzakirə etmək etmək, analizlər aparmaq
Dəyirmi masa


M






A











R



  1 mart
Valideyin iclası
Fevral ayı ərzində sinifdə görülən işlərlə bağlı məlumat vermək ,mart ayında qarşyəda duran məslələri müzakirə etmək
toplantı


  1 mart
Sinif iclası
Fevral ayı ərzində sinifdə görülən işlərlə bağlı məlumat vermək ,mart ayında qarşyəda duran məslələri müzakirə etmək
toplantı

Vaxtaşırı
Sinif şagirdlərinin məktəb tədbirlərində iştirakı
Sinif şagirdlərinin  məktəb tədbirlərində iştirakını izləmək ,rəğbətləndirmək
Müşahidə

vaxtaşırı
Dərsdinləmə
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərs məşgələlərini dinləməklə,şagirdlərin təlim naliyyətlərini analiz etmək
Dərsdinləmə

Hər həftə sonu
Gündəliklərin yoxlanılması
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla fənn müəllimlərinin şagird naliyyətlərini qiymətləndirilməsini və qeydiyyat aparmasını araşdırmaq,valideyinlərin gündəliklərə  vaxtında nəzarət etməsini təmin etmək,lazımı qeydlər aparmaq
Fərdi yoxlama və qeydlər

vaxtaşırı
Valideyinlər üçün məsləhət saatları
Valideyinlərlə fərdi görüşərək ,şagirdlərin təlim naliyyətləri və xarakterləri ilə bağlı müzakirələr aparmaq
Dialoq ,müzakirələr

vaxtaşırı
Müəllimlər ilə müzakirə
Ayrı-ayrı fənn müəllimləri ilə şagirdlərin təlim naliyyətlərini müzakirə etmək.


T
16 mart
Şagirdlərin yaz tətilinə hazırlıq
Şagirlərin yaz tətili zamanı mütaliə etməsi ilə bağlı tapşırıqlar vermək
disbut

vaxtaşırı
Psixoloqla görüşmək
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə
Dialoq ,müzakirə

vaxtaşırı
Həkimlə görüşmək
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin  sağlamlıq vəziyyətini nəzarətdə saxlamaq ,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
Dialoq,müzakirə

30 mart
Sinif iclası
Mart ayı ərzində sinifdə görülmüş işlərin hesabatı,aprel ayında qarşıda duran məsələlərin müzakirəsi
Toplantı

A



P




R



E



L
1 aprel
Məktəbin nizam-intizam qaydaları ilə bağlı söhbət
Sinif şagirdləri ilə məktəbin nizam-intizam qaydalarına ciddi riyaət edilməsi,məktəbli forması və s haqqında söhbət aparmaq
disbut

Vaxtaşırı
Dərsdinləmə
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərs məşgələlərini dinləməklə,şagirdlərin təlim naliyyətlərini analiz etmək
Dərsdinləmə,müşahidə

Hər həftə sonu
Şagird gündəliklərinin yoxlanılması
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla fənn müəllimlərinin şagird naliyyətlərini qiymətləndirilməsini və qeydiyyat aparmasını araşdırmaq,valideyinlərin gündəliklərə  vaxtında nəzarət etməsini təmin etmək,lazımı qeydlər aparmaq
Fərdi yoxlama

vaxtaşırı
Psixoloqla görüşmək
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə
Dialoq ,müzakirə

vaxtaşırı
Həkimlə görüşmək
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin  sağlamlıq vəziyyətini nəzarətdə saxlamaq ,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
Dialoq ,müzakirə

A





P





R






E





L
vaxtaşırı
Kitabxanaçı ilə görüş
Sinif şagirdlərinin mütaliyə vərdişlərinin inkişafını izləmək

Dialoq,müsakirə

Vaxtaşırı
Valideyinlər üçün məsləhət saatları
Valideyinlərlə fərdi görüşərək ,şagirdlərin təlim naliyyətləri və xarakterləri ilə bağlı müzakirələr aparmaq
Dialoq ,müzakirə

vaxtaşırı
Müəllimlər ilə müzakirə
Ayrı-ayrı fənn müəllimləri ilə şagirdlərin təlim naliyyətlərini müzakirə etmək.
Dialoq,müzakirə

vaxtaşırı
Ekskursiyalar,gəzintilər
Tarixi abidələrə,muzeylərə ekskursiyalar təşkil edərək şagirdləri ,maddi mənəvi irsimizlə tanış etmək
Ekskursiyalar,gəzintilər

vaxtaşırı
Müxtəlif sorğuların (metodiki-psixoloji və sosioloji) keçirilməsi
Məktəb psixoloqu ilə razılaşdırılaraq hazırlanmış müxtəlif sorğu və psixoloji testlərin keçirilməsi
Sorğular,analizlər

29 aprel
Sinif Konsiliumu
Ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə şagirdlərin  təlim naliyyətlərini müzakirə etmək etmək, analizlər aparmaq
Dəyirmi masa

30 aprel
Aylıq hesabatı hesabat
Aprel ayında görülmüş işlərlə bağlı işlər məktəb direktorunun adına hesabat hazırlayaraq, təşkilat  işləri üzrə direktor müavininə  təqdim  etmək
Yazılı hesabat

30 aprel
Sinif iclası
Aprel ayında görülmüş işlərin müzakirəsi,may ayında görüləcək işlərin müzakirəsi
toplantı

M



A



Y
01 may
Valideyin iclası
Aprel ayında sinifdə görülmüş ,işlərlə  valideyinləri tanış etmək ,may ayında görüləcək işlərlə bağlı məlumat vermək
toplantı

Hər həftəsonu
Şagird gündəliklərinin yoxlanılması
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla fənn müəllimlərinin şagird naliyyətlərini qiymətləndirilməsini və qeydiyyat aparmasını araşdırmaq,valideyinlərin gündəliklərə  vaxtında nəzarət etməsini təmin etmək,lazımı qeydlər aparmaq
Fərdi yoxlama

M      











A













Y
vaxtaşırı
Valideyinlər üçün məsləhət saatları
Valideyinlərlə fərdi görüşərək ,şagirdlərin təlim naliyyətləri və xarakterləri ilə bağlı müzakirələr aparmaq
Dialoq,müzakirələr

vaxtaşırı
Kitabxanaçı ilə görüşmək
Sinif şagirdlərinin mütaliyə vərdişlərinin inkişafını izləmək
Dialoq,analizlər

vaxtaşırı
Psixoloqla görüşmək
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə
Dialoq ,analizlər

vaxtaşırı
Həkimlə görüşmək
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin  sağlamlıq vəziyyətini nəzarətdə saxlamaq ,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
Dialoq və müzakirə

vaxtaşırı
Müəllimlərlə görüşmək
Ayrı-ayrı fənn müəllimləri ilə şagirdlərin təlim naliyyətlərini müzakirə etmək.
Dialoq ,müzakirələr

vaxtaşırı
Dərsdinləmələr
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərs məşgələlərini dinləməklə,şagirdlərin təlim naliyyətlərini analiz etmək
Müşahidələr

vaxtaşırı
Ekskursiyalar və gəzintilər
Tarixi abidələrə,muzeylərə ekskursiyalar təşkil edərək şagirdləri ,maddi mənəvi irsimizlə tanış etmək
Ekskursiyalar,gəzintilər

07 may
Məktəbin nizam-intizam qaydaları ilə bağlı söhbət
Sinif şagirdləri ilə məktəbin nizam-intizam qaydalarına ciddi riyaət edilməsi,məktəbli forması və s haqqında söhbət aparmaq
disbut

 29 may
Sinif konsiliumu
Ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə şagirdlərin  təlim naliyyətlərini müzakirə etmək etmək, analizlər aparmaq
Dəyirmi masa

M




A





Y
vaxtaşırı
Sinif şagirdlərinin məktəb tədbirlərində iştirakı
Sinif şagirdlərinin məktəb tədbirlərində iştirakını izləmək ,rəğbətləndirmək
Müşahidə,toplantı

vaxaşırı
Müxtəlif sorğuların (metodiki-psixoloji və sosioloji) keçirilməsi
Məktəb psixoloqu ilə razılaşdırılaraq hazırlanmış müxtəlif sorğu və psixoloji testlərin keçirilməsi
Sorğular,testlər

30 may
Sinif  iclası
May ayında görülmüş işlərlə bağlı hesabat vermək ,iyun ayında qarşıda duran vəzifələri və tədbirləri  müzakirə  etmək
toplantı

31 may
Validen iclası
May ayında görülmüş işlərlə bağlı hesabat vermək ,iyun ayında qarşıda duran vəzifələri və tədbirləri  müzakirə  etmək
toplantı

I






Y






U




N
 Hər həftəsonu
Gündəliklərin yoxlanılması
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla fənn müəllimlərinin şagird naliyyətlərini qiymətləndirilməsini və qeydiyyat aparmasını araşdırmaq,valideyinlərin gündəliklərə  vaxtında nəzarət etməsini təmin etmək,lazımı qeydlər aparmaq
Fərdi yoxlama

Vaxtaşırı
Fənn müəllimləri ilə görüşmək
Ayrı-ayrı fənn müəllimləri ilə şagirdlərin təlim naliyyətlərini müzakirə etmək.
Dialoq müzakirə

Vaxtaşırı
Müxtəlif sorğuların (metodiki-psixoloji və sosioloji) keçirilməsi
Məktəb psixoloqu ilə razılaşdırılaraq hazırlanmış müxtəlif sorğu və psixoloji testlərin keçirilməsi
Sorgular ,testlər

Vaxtaşırı
Dərsdinləmələr
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərs məşgələlərini dinləməklə,şagirdlərin təlim naliyyətlərini analiz etmək
Dərsdinləmələr,müşahidə və analiz etmək

Vaxaşırı
Həkimlə görüşmək
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin  sağlamlıq vəziyyətini nəzarətdə saxlamaq ,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
Dialoq ,müzakirə



İ







Y








U






N
vaxtaşırı
Ekskursiyalar və gəzintilər
Tarixi abidələrə,muzeylərə ,rayonlara ekskursiyalar təşkil edərək şagirdləri ,maddi mənəvi irsimizlə ,tətiətimizlə tanış etmək
Ekskursiyalar,gəzintilər

Vaxtaşırı
Psixoloqla görüşmək
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə
Dialoq,müşahidə

Vaxtaşırı
Valideyinlər üçün məsləhət saatları
Valideyinlərlə fərdi görüşərək şagirdlərin təlim naliyyətlərini müzakirə etmək
Dialoq,müzakirə

Vaxaşırı
Kitabxanaşı ilə görüşmək
Şagirdlərin mütaliə vərdişlərinin inkişafını izləmək
Müşahidə,müzakirə,
Analizlər

11 iyun
Sinif  konslimu
Ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə şagirdlərin  təlim naliyyətlərini müzakirə etmək etmək, analizlər aparmaq
Dəyirmi masa

12 iyun
Tərifnamə və təşəkkürnamələri hazırlamaq
Tədris ilində təlimdə yüksək nəticə göstərmiş şagirdlərin valideyinlərinə təşəkkür məktəbları hazırlayaraq məktəb direktoruna təqdim etmək,tərifnamə veriləcək şagirlərin siyahısını hazırlayıb məktəb rəhbərliyinə  təqdim  etmək
Tərifnamə,təşəkkürnamə

13 iyun
Şagirdlərin psixoloji pasportlarını yazmaq
Şagirlərin psixoloji pasportlarını yazmaq,illik analiz etmək və məktəb psixoloquna hesabat vermək
Analiz,hesabat

13 iyun
Analiz aparmaq
Tədris ili üçün təlim naliyyətlərini analiz etmək
Analizlər

13 iyun
Sinif  iclası
Tədris ilində təlim naliyyətlərinin,keçirilmiş tədbirlərin müzakirəsi,şagirlərə yay tapşırığının vtoplantıerilməsi, dərsliklərin toplanması


İ                      Y                      U                   N
14 iyun
Son zəng
Tədris ilinin başa çatması ilə əlaqədar  sonuncu dərs, şagirlərin yay tətilini mənalı keçməsi üçün tövsiyələr vermək
Dərs

16 iyun
Şəxsi işləri qaydaya salmaq
Şagirlərin şəxsi işlərininə  II yarımil və illik qiymətləri yazmaq, lazımı qeydləri aparmaq ,təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təhvil vermək
Şəxsi işlərlə iş

17 iyun
Sinif  jurnalını ilə tamamlama işləri
Sinif  jurnalını ilə tamamlama işləri aparmaq, arxivə təhvil vermək
Sinif jurnalı ilə iş

17 iyun
Hesabatları hazırlamaq
Şagirdlərin təlim naliyyətlərinin II yarımil və illik üzrə hazırlayaraq təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
hesabat

18 iyun
Slayd hazırlamaq
Sinif şagirlərinin tədris ili ərzində əldə etdiyi naliyyətləri ,sinifdə görülmüş işlər,şagirlərin məktəb və məktəbdənkənar tədbirlərlə bağlı yekun (slaydlarla) hesabat hazırlayaraq  təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
slayd





    

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.