12.01.2016



SINIF RƏHBƏRİNİN İLLİK FƏALİYYƏT PLANI..I YARIMİL
Ay
TARİX

Həyata keçirilmə forması







S



 e



n



t



y



a



b

r
Görüləcək işin mövzusu
               Məqsəd

01sentyabr
Valideyin iclaslarının illik planını hazırlamaq
İlboyu keçirələcək  valideyin iclaslarının planı haqqında ilk valideyin iclasında valideyinlərə məlumat vermək. Valideyin iclaslarının məqsədli və planlı təşkil etmək.
Əvvəlki illərin iş planları və qabaqcıl sinif rəhbərlərinin iş planlarından istifadə etməklə fərdi işləmək.

03 sentyabr
Sinif otağı ilə tanışlıq
Təsərrüfat işləri üzrə direktor müavini ilə birlikdə  sinif otağına baxış keçirtmək, istifadə olunacaq invertarları təhvil almaq, sinifi səliqəyə salmaq.
Təhvil-təslim aktı  bağlanılaraq sinif otağı,invertarlar təhvil alınır

04 sentyabr
Sinif rəhbərinin portfoylusunu hazırlamaq


Sinif rəhbərinin portfoylusuna daxil olan sənədlərin siyahısını Təşkilat işləri üzrə direktor müavini ilə razılaşdırmaq.
Fərdi

04 sentyabr
Sinif  təşkilat saatlarının planını hazırlamaq
Sinif təşkilat saatlarının planını təsdiqlətdirmək
Fərdi

05 sentyabr
Sinif şagirdlərinin adlı siyahısını dəqiqləşdirmək
Sinif şagirdlərinin adlı siyahısını dəqiqləşdirmək, şəxsi işlərə baxış keçirtmək,Valideyinlər haqqında məlumat cədvəlini hazırlamaq
Fərdi

08 sentyabr
Sinif valideyin iclasını keçirtmək
Sinif valideyin iclasının illik planı və iclasların tarixləri ilə valideyinləri tanış etmək.
Məktəbin illik Fəaliyyət Planında valideyinlərlə bağlı bəndlərlə valideyinləri tanış etmək
Sinifin tədbirlər planı ilə valideyinləri tanış etmək. Yeni tədris ilində məktəbin hədəfləri ilə , sinif kollektivi qarşısında duran vəzifələrlə valideyinləri tanış etmək. Valideyinlərin fikir və təkliflərini qeyd edib məktəb rəhbərliyinə çatdırmaq. Sinif valideyin fəallarını (komitəsini ) seçmək.
Toplantı


S



 e



n



t



y



a



b

r
12 sentyabr
Şagirdlərin dərsliklərlə təminatı
Məktəb kitabxanaçısı ilə birlikdə  şagirlərə veriləcək dərslikləri dəqiqləşdirmək və təhvil almaq.
Birgə fəaliyyət

Plan üzrə
Tədbirlər planını həyata keçirtmək



14 sentyabr
Sinif   iclası
Sinif  iclasında şagirdlərə məktəbin nizam –intizam qaydaları izah edilir.Dərsliklər verilir. Sinif in seçkili orqanlarına seçkilər keçirilir. Sinifin illik tədbirlər planı haqqında şagirlərə məlumat verilir.Bilik gününə hazırlıq görülür.Məktəbdə təşkil olunacaq dərnəklər və dərsdənkənar məşğələlər haqqında məlumat verilir.Sinifin tədbirlər planı üzrə 15-30 sentyabr tarixlərində keçiriləcək tədbirlərlə  şagirdləri tanış etmək
Toplantı

14 sentyabr
Sinif  jurnalını  hazırlamaq
Sinif jurnalını tədris planına uyğun olaraq  olaraq səhifələyib ayrı-ayrı fən müəllimlərinin səhifələrinə şagirdlərin siyahısını yazmaq .Sinif jurnalının yazılmasına dair təlimatı yerinə yetirmək
Fərdi

15 sentyabr
Bilik Günü
Məktəbin Bilik Günü tədbirindən sonra “ Mənim Ölkəm “, “Mənim Vətənim “  mövzusunda  söhbət aparmaq və ya bu söhbəti təşkil etmək
İlk dərs

 15 sentyabr
Həftəlik dərs cədvəlini siniflə tanış etmək
Şagirdləri  həftəlik dərs cədvəli ilə tanış etmək  gündəliklərinə qeyd edilməsinə nəzarət etmək
 Fərdi

30  sentyabr
Sinif iclası
İlk iki həftə ərzində sinifdə olan vəziyyət.Şagirdlərin  qarşılaşdığı çətinliklər. Sinif qarşısında duran vəzifələr.Sinifin tədbirlər planında oktyabr ayı üçün nəzərdə tutulmuş tədbirlərlə şagirləri tanış etmək
toplantı


30 sentyabr
Sinif  konsilisumu
Sinifdə ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə toplantı keçirərək hər bir şagirdin intizam keyfiyfiyyətlərini və tədris naliyyətlərini müzakirə etmək.
Dəyirmi masa

o                 k                 t              y               a              b                  r
01 oktyabr
Aylıq hesabatı hazırlamaq
Sentyabr ayı ərzində görülən işlərlə bağlı ətraflı məktəb direktorunun adına aylıq hesabat hazırlayaraq təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
Yazılı hesabat

01 oktyabr
Şagirdlər haqqında məlumat cədvəlini hazırlamaq
Şagirlər haqıında bütün məlumatlar , onların meyl və bacarıqları, hansı dərnəklərin və dərsdənkənar məşğələlərin üzvü olması, temperament tipi olması,
Fərdi

 Hər həftənin son günü
Şagirdlərin gündəliyini yoxlamaq
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla onların gündəlik dərsə hazırlıqlarını , valideyinlərin gündəliklərə nəzarət etməsinə nail olmaq
Fərdi

Vaxtaşırı
Ayrı –ayrı fənlər üzrə dərslərdə iştirak etmək
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərslərdə iştirak etməklə şagirlərin naliyyətlərini izləmək,  şagirlərin zəif və güclü tərflərini ayırd etmək
Dərsdinləmələr

Plan üzrə
Tədbirlər planını həyata keçirtmək
Sinifin tədbirlər planı üzrə dekabr ayında planlaşdırılan tədbirləri həyata keçirtmək ,sənədləşdirmək


vaxtaşırı

Valideyinlər üçün məsləhət saatları təşkil etmək

Ayrı-ayrı valideyinləri məktəbə dəvət etməklə övladları ilə bağlı məlumatları bölüşmək , birgəfəaliyyətlə  bağlı qərarlar qəbul etmək

dialoqlar



Vaxtaşırı
Həkimlə əlaqə saxlamaq
Sinif şagirlərinin sağlamlıq vəziyyəti haqqında bilgilər almaq,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlayıb ehtiyacı olanlanların daha ciddi müayinə və müalicəyuə cəlb olunmasına nail olmaq.
Fərdi dialoqlar

vaxtaşırı
Məktəb psixoloqu ilə əlaqə saxlamaq
Tədris ilinin əvvələrindən başlayaraq məktəb psixoloqunun köməyi və məsləhətləri ilə şagirlərin temperament və xarakterlərini müəyyən etmək , şagirdlərin psixoloji pasportlarını hazırlamaq,vaxtaşırı olaraq onların xarakter və davranışları ilə bağlı bu dəftərlərə(pasportlara) qeydiyyatlar aparmaq
Fərdi


vaxtaşırı
Zəif nəticə göstərən şagirlərlə fərdi iş
Tədris prosesində zəif nəticə göstərən şagirlərlə ,eləcədə sinif tədbirlərində və məktəbdənkənar işlərdə zəif iştirak edən şagirdlərlə fərdi söhbətlər aparmaq ,səbəbləri araşdırmaq,lazım gələrsə bu söhbətləri məktəb psixoloqu və valideyinlərlə müzakirə etmək
Fərdi söhbətlər

30 oktyabr
Sinif iclası
Oktyabr ayı ərzində sinifdə görülən işlərin müzakirəsi, sinifin tədrisdə əldə etdiyi və məktəbdənkənar işlərdə qazandığı uğurların müzakirəsi,yol verilmiş nöqsanların siniflə birlikdə müzakirə etmək? Noyabr ayında görüləcək işlərlə tanışlıq.
Toplantı

N


O




Y




A


B



R
01 noyabr
Oktyabr ayı üçün hesabatın hazırlanması
Oktyabr ayı sinifdə ərzində görülmüş işlərlə bağlı məktəb direktorunun adına hesabat hazırlayaraq ,təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
Yazılı hesabat

02 noyabr
Sinif  fəalları ilə iş
Tədrisdə şagirdlərin əldə etdiyi naliyyətlər, məktəbdənkənar işlərdə sinifin iştirakı, sinif şagirdlərinin müxtəlif yarış və müsabiqələrdə iştirakını müqaisə etmək
disbut
02 noyabr
Sinif təşkilat saatlarına hazırlıq
Plan üzrə noyabr ayında keçirələcək sinif təşkilat saatlarının təşkilində materialların toplanlması,məktəb rəhbərliyinin tövsiyələrini almaq
Müzakirə
Hər həftəsonu
Şagir gündəliklərinin manitorinqi
Şagirdlərin gündəliyini yoxlayaraq tədris naliyyətlərini izləmək, valideyinlər tərəfindən gündəliklərin nəzarət edilməsini yoxlamaq ,lazım gələrsə ayrı-ayrı fənn müəllimləri və valideyinlərlə əlaqə
 Saxlayaraq Valideyinlər və Müəllimlər ilə aparılan söhbətlərin qeydiyyatı kitabına qeydlər etmək
Manitorinq ,dialoq ,müzakirə

N


O




Y




A







B






R
vaxtaşırı
Dərsdinləmələr
Tədris naliyyətləri yaxından izləmək üçün ayrı-ayrı fənlər üzrə dərslərdə oturmaq, lazım bildiyi (daha fəallar və ya zəif oxuyanlar) şagirdlərlə bağlı fənn müəllimləri ilə müzakirələr aparmaq
Dərsdinləmələr ,müzakirələr ,dialoq

Plan üzrə
Tədbirlər planını həyata keçirtmək
Sinifin tədbirlər planı üzrə dekabr ayında planlaşdırılan tədbirləri həyata keçirtmək ,sənədləşdirmək


08 noyabr
Sinif valideyin iclası
Tədris ilinin ilk dövrü (15.IX-09.XI) üçün  sinifin naliyyətlərinin müzakirəsi , qarşıda duran vəzifələrin müzakirəsi. Sinif icmasının gördüyü işlərin hesabatı
toplantı

vaxtaşırı
Valideyinlər üçün fərdi məsləhət saatları
Valideyinlərlə fərdi görüşərək şagirdlərin naliyyətləri və ya nöqsanları ,yaş və xarakterdən irəli gələn məsələləri müzakirə etmək
Dialoq,fərdi müzakirə

15 noyabr
Sinif Konsiliumu
15.IX-09.XI dövründə şagirdlərin tədris naliyyətlərini fənn müəllimləri ilə müzakirə etmək
Dəyirmi masa

Vaxtaşırı
Təcrübə mübadiləsi
Məktəbdə və ya ərazidə yerləşən digər məktəblərdə olan qabaqcıl təcrübəyə malik sinif rəhbərləri ilə təcrübə mübadiləsi aparmaq.Sinif icması ilə iş qurmağın yolarını müzakirə etmək
əməkdaşlıq,müzakirə

vaxtaşırı
Məktəb kitabxanası ilə əməkdaşlıq
Məktəb kitabxanasından sinif şagirdlərinin istifadə etmələrini izləmək,şagirdlərdə mütaliə vərdişlərinin inkişafını izləmək
əməkdaşlıq,manito-rinq,müzakirə

vaxtaşırı
Həkimlə görüşmək
Sinif şagirdlərinin sağlamlıq vəziyyətini diqqətdə saxlamaq .lazım gələrsə valideyinləri məlumatlandırmaq
əməkdaşlıq,dialoq


vaxtaşırı
Məktəb psixoloqu ilə görüşmək
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə etmək,məsləhətlər almaq
Müzakirə etmək,dialoq,araş-dırma

30 noyabr
Sinif iclası
Noyabr ayı ərzində sinifdə görülən işlərin müzakirəsi, sinifin tədrisdə əldə etdiyi və məktəbdənkənar işlərdə qazandığı uğurların müzakirəsi,yol verilmiş nöqsanların siniflə birlikdə müzakirə etmək. Dekabr  ayında görüləcək işlərlə tanışlıq.
toplantı

D         e             k          a         b         r
01 dekabr
Hesabat hazırlamaq
Noyabr ayında  görülmüş işlərlə bağlı hesabat hazırlayaraq  təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək.
Yazılı hesabat

02 dekabr
Sinif fəalları ilə söhbət
Sinif  özünüidarə orqanlarında olan vəziyyəti öyrənmək,lazımi tövsiyyələr vermək
Dəyirmi masa,dialoq

02 dekabr

Sinif  təşkilat saatlarına hazırlaşmaq,
məktəb rəhbərliyini ilə məsləhətləşmələr aparmaq,


04 dekabr
Manitorinq
Sinif şagirdlərinin məktəbdənkənar məşğələlərdə və məktəb tədbirlərində iştirakının vəziyyətini yoxlamaq
Disbut,fərdi söhbətlər

Hər həftəsonu
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaq
Şagirdlərin tədrisdə naliyyətlərinin gündəliklərə vaxtında yazılmasını və valideyinlər tərəfindən yoxlanılmasına nəzarət etmək


vaxtaşırı
Fərdi məsləhət saatları
Valideyinlərlə  fərdin görüşüb ,övladlarının tədris naliyyətləri və xarakterləri ilə bağlı söhbət etmək
Fərdi dialoq,müzakirə

vaxtaşırı
Məktəb kitabxanası ilə əməkdaşlıq
Məktəb kitabxanasından sinif şagirdlərinin istifadə etmələrini izləmək,şagirdlərdə mütaliə vərdişlərinin inkişafını izləmək
əməkdaşlıq,manito-rinq,müzakirə



Həkimlə görüşmək
Sinif şagirdlərinin sağlamlıq vəziyyətini diqqətdə saxlamaq .lazım gələrsə valideyinləri məlumatlandırmaq
əməkdaşlıq,dialoq

vaxtaşırı
Məktəb psixoloqu ilə görüşmək
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə etmək,məsləhətlər almaq
əməkdaşlıq,dialoq

D  



      e



             k   

      a 

       b


        r
vaxtaşırı
Şagirdlərin məktəbdən-kənar fəaliyyətinin manitorinqi
Şagirdlərin üzv olduqları dərnəklərində,məktəbdənkənar məşğələlərdə ,qruplarda fəaliyyətini araşdırmaq analiş etmək
əməkdaşlıq,müzakirə,dialoq

vaxtaşırı
Dərsdinləmələr
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərslərdə iştirak etmək ,şagird naliyyətlərini izləmək
Dərsdinləmələr,müzakirələr

Plan üzrə
Tədbirlər planını həyata keçirtmək
Sinifin tədbirlər planı üzrə dekabr ayında planlaşdırılan tədbirləri həyata keçirtmək ,sənədləşdirmək
Fərdi

30 dekabr
Sinif iclası
dekabr ayı ərzində sinifdə görülən işlərin müzakirəsi, sinifin tədrisdə əldə etdiyi və məktəbdənkənar işlərdə qazandığı uğurların müzakirəsi,yol verilmiş nöqsanların siniflə birlikdə müzakirə etmək. yanvar  ayında görüləcək işlərlə tanışlıq.
toplantı

30 dekabr
Sinif konsilimu
21.XI-30.XII dövründə sinif şagirlərinin təlim naliyyətləri ,davranışlarının fənn müəllimləri,psixoloq və  kitabxanaçı ilə birlikdə müzakirəsi
Dəyirmi masa

Vaxtaşırı
Müxtəlif sorğuların (metodik-psixoloji və sosioloji) keçirilməsi
Məktəb psixoloqu ilə razılaşdırılaraq hazırlanmış müxtəlif sorğu və psixoloji testlərin keçirilməsi
Sorğular ,testlər


30 dekabr
Aylıq hesabat
Dekabr ayı üçün sinifdə görülmüş işlər və qarşıda duran çətinliklərlə bağlı məktəb direktorunun adına hesabat hazırlayaraq təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
Yazılı hesabat

Y



A




N



V




A






R
vaxtaşırı
Valideyin saatları
Valideyinlərlə fərdi görüşərək ,şagirdlərin təlim naliyyətləri və xarakterləri ilə bağlı müzakirələr aparmaq
Müzakirə ,dialoq

Hər həftəsonu
Gündəliklərin manitorinqi
Şagirdlərlərin həftə ərzində aldıqları qiymətlərin lərin vaxtında gündəliklərə müəllimlər tərəfindən yazılmasını,valideyinlərin gündəliklərə  nəzarətini təşkil etmək
Gündəliklərin yoxlanılması

vaxtaşırı
Dərsdinləmələr
Dərslərdə oturub dinləməklə şagirdlərin təlim naliyyətlərini izləmək,fəal və zəif oxuyan şagirdləri ayır etmək ,onlarla fərdi işi təşkil etmək
Dərsdinləmələr

vaxtaşırı
Həkimlə görüşmək
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin sağlamlıq vəziyyətini öyrənmək,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
Dialoq,müzakirə

vaxtaşırı
Psixoloqla görüşmək
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə etmək,məsləhətlər almaq
Müzakirə

Plan üzrə
Tədbirlər Planı
Tədbirlər planının üzrə  yanvar ayı üçün nəzərdə tutulmuş tədbirlərin həyata keçirilməsi
Tədbir

15-26 yanvar
BSQ-lərin keçirilməsini izləmək
BSQ-lərin keçirilməsinə lazım olan köməyi etmək,şagirdlərin iştirakını təmin etmək,məktəb rəhbərliyinin verdiyi tapşırıqları yerinə yetirmək


vaxtaşırı
Sorgular keçirtmək
Məktəb psixoloqunun köməyi ilə Şagirdlər,valideyinlər ,sinfdə ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlər arasında müxtəlif psixoloji,sosioloji sorğular keçirtməklə  sinif  haqqında ətraflı məlumatlar əldə etmək
Sorğular ,testlər

Y
  
A

N

V

A

R
24-25 yanvar
 təşəkkür məktubları
I yarımildə tədris naliyyətləri və nizam intizamda fərqlənən şagirdlərin valideyinə təşəkkür məktubları hazırlamaq və göndərmək
Məktub

25 yanvar
I yarımilin hesabatın hazırlamaq
I yarımil üçün sinifin hesabatını hazırlayaraq təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
Yazılı hesabat

26-27 yanvar
Analizlər aparmaq
I yarım ildə şagirdlərin  təlim naliyyətlərini  aylar üzrə və bütövlükdə analiz etmək. Statistik nəticələr əldə etmək.
Statistik analizlər

30 yanvar
Valideyin iclası
I yarımilin nəticələrinin müzakirəsi.II yarımildə qarşıda duran vəzifələrin müzakirəsi
toplantı




0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.