13.04.2015

Ümumi təhsil müəssisələrində informasiya və kommunikasiya resurslarından istifadənin  təşkili  haqqında


Rusiya Federasiyası  subyektlərinin  Təhsili  idarəetmə orqanlarına
Ümumi təhsil müəssisələrində  informasiya  və kommunikasiya resurslarından istifadənin  təşkili haqqında
Rusiya Federasiyasının Təhsil Nazirliyi bildirir ki, 2001-ci ildə kənd  məktəblərinə kompüterlərin çatdırılması həyata keçirilmiş, 2002-ci ildə  şəhər və  qəsəbə ümumi təhsil müəssisələrinin  kompüterləşdirilməsi proqramı reallaşdırılmışdır.   Təhsil prosesində kompüterlərdən istifadənin  təhlili  göstərmişdir ki, onlar əsasən  tədris predmetinin  çərçivəsində  informatikanın  öyrənilməsi  üçün  tətbiq  olunur. Bununla  əlaqədar  olaraq  Nazirlik Rusiya Federasiyası subyektlərinin təhsili idarəetmə və bələdiyyə təhsil orqanlarına  digər fənlərin öyrənilməsində  kompüterlərdən istifadə müddətinin  artırılması  üzrə  təcili  tədbirlərin  həyata  keçirilməsi ilə bağlı  təvsiyyələrin verilməsini  zəruri  hesab edir.    Dərsdən kənar vaxtda şagirdlərin kompüter texnikasından  istifadə etmək imaknın təşkilinin  zəruriliyinə xüsusi  diqqət yetirək. Bu halda,  dövlət və bələdiyyə  təhsili idarəetmə orqanlarına  ümumi təhsil müəssisələrində informasiya  və kommunikasiya resurslarından istifadə olunması ilə əlaqədar işlərin koordinasiyası məqsədi ilə tədris prosesinin informasiyalaşdırılması üzrə direktor müavini  vəzifəsinin  ümumi təhsil müəssisələrinin ştat cədvəlinə daxil  edilməsi  haqqında məsələni  nəzərdən keçirməyi məsləhət görürük.
Rusiya Federasiyasının Təhsil Nazirliyi tədris prosesinin informasiyalaşdırılması üzrə direktor müavini  vəzifəsinə təlim-tərbiyə prosesinin təşkil  edilməsi məsələsi  üzrə müəllimin ixtisaslaşmasının ilkin artırılması ilə informatika  müəllimini  cəlb etməyi  tövsiyyə  edir.
Məktəbin  informasiya  və  kommunikasiya vasitələrindən gündə 12 saata  qədər  olmaqla gigiyena və  təhlükəsizlik texnikası  qaydalarına  riayət  etməklə istifadə  oluna bilər  və istifadə olunmalıdır.
Əlavə: Ümumi  təhsil  müəssisələrində kompüter bazasından  səmərəli  istifadənin təşkili üzrə  tövsiyyələr.
V.M.Fillipov

Rusiya  Təhsil  Nazirliyinin 01-51-088ин  saylı  13.08.2002-ci il tarixli  məktubuna  əlavə
Ümumi  təhsil  müəssisələrində kompüter bazasından  səmərəli  istifadənin təşkili üzrə  tövsiyyələr
 Ümumi  təhsil  müəssisələrinin kompüter bazasından  səmərəli  istifadə  üçün  aşağıdakıların  təmin  edilməsi  zəruridir:
-ümumi  təhsil müəssisələrinin  pedaqoji işçilərinin  cəlb  edilməsi  ilə  tədris  prosesinin informasiyalaşdırılması proqramının işlənib hazırlanmasının  koordinasiyası;
-tədris prosesində informasiya və kommunikasiya texnologiyalarından istifadə sahəsində müəllimlərin ixtisaslaşmasının artırılması  və  onlara metodiki dəstəyin göstərilməsi üzrə işin təşkili;
- məktəb kitabxanasının yaradılması  və inkişafı;
-İnternet, kitabxana və təhsil kitab nəşriyyatının elektron kataloqları kimi tədris resurslarına daxil olmaq;
-informasiya və kommunikasiya texnologiyaları vasitələrindən istifadə etməklə yeni tədris texnologiyaları əsasında təhsil prosesinin təşkili;
-digər təhsil müəssisələri, yerli özünüidarəetmə, ictimaiyyət və d. ilə məlumat mübadiləsinin (qarşılıqlı əlaqənin) (elektorn poçt, müəssisələrin saytları) koordinasiyası;
-ümumi təhsil müəssisəsinin məlumat –idarəetmə sisteminin  fəlaiyyət  göstərməsi;
-texniki vasitələrə xidmətlərin göstərilməsi, onların təmiri,  təkmilləşdirilməsi, sərfiyyat  materiallarının tamamlanması üzrə işlərin koordinasiyası (əlaqələndirilməsi).
Dərsdənkənar vaxtda aşağıdakıların təşkil edilməsi  zəruridir:
-müxtəlif  predmet sahələrində İKT-n tətbiqi ilə əlaqədar (məlumatın axtarışı, işlərin  rəsmiləşdirilməsi və s.) şagirdlərin layihə fəaliyyətinin həyata keçirilməsi  və bununla bağlı  məsləhətlərin  verilməsi; 
-İKT vasitələrinə,  digır  resurslara daxil olmaq imkanı    və  ümumi  təhsil müəssisəsinin şagirdləri  və əməkdaşlarına onların  tətbiqində köməkliyin göstərilməsi (şagirdlərin idrak və inkişaf fəaliyyəti, dərs metodikalarının işlənib hazırlanması,  metodik materiallar, elmi işlərin, hesabat  və  diaqnostik sənədləşmə, təhsil və ictimai  tədbirlər  üçün materialların  və s.  hazırlanması);
- İKT tətbiqi ilə dərsdənkənar fəaliyyətlə bağlı  məsləhətlərin verilməsi (dərnəklər,  fənn laboratoriyaları,  müsabiqə və olimpiadaların təşkili, yeniyetmələrin   şəxsiyyətinin   ictimailəşməsi və s.);

-İKt-n tətbiqi ilə məktəbin kütləvi informasiya  vasitələrinin  işi (məktəbin İnternetdə yenilən səhifəsi,  qəzetlər, jurnallar, video, kabinetlərin tərtibatı);
-uşaqların məktəbin kompüter klubunda  asudə vaxtlarının keçirilməsi (məsələn, proqramçılar klubu, İnternet –klub, yaşca kiçik məktəblilər  üçün kompüter, kompüter təqdimatlar klubu, kompüter şahmat klubu və s.)

0 коммент.:

Отправить комментарий

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.